Klippt gräset =P

Så, nu har jag varit ute å klippt gräset =P Har fortfarande lite kvar å packa, men jag e snart färdig =D Ska fixa allt efter att Johan varit här å sagt hejdå å när Alex gått ^^ Å sen ska jag väl lägga mig strax efter det =P Shit, 11 timmar, å 30 min kvar!! Nice nice nice ;)

Haha, sitter å snackar med Erik, en kille som jag gick i samma klass som i 1-5, å han e skitkonstig. Ibland e han typ hur snäll som helst, å så ibland e han så jävla udda man bara kan vara =P

Men hur som helst, ska fortsätta å chatta nu xD
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: sex4life

Vi vill bara informera om att antalet kommentarer på tävlingen, har ändrats till 30 istället! Snart har vi en vinnare! Och du... lycka till! :D

2008-06-11 @ 23:10:33
URL: http://sex4life.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0