Måndag

Hejsan hoppsan =)
Dagen idag började med fotbollsmatch, niorna mot lärarna. Niorna vann med 6-0 tror jag det va ^^
Sen hade vi städning en timme typ å sen hade vi rast fram till halv 1. På rasten va vi i klassrummet å kluddade glad sommar på tavlan, å jag va iväg 10 min å övade på mitt solo ^^

Kl halv 1 så samlade alla utanför matsalen där niornas lunch skulle vara. Åååh, det va fett pinsamt, för nån kille från paralellklassen (Erik tror jag han heter..) kollade på mig å sa "Hur mkt drack du i lördags eg. (Va ju i torsdags, men ändå xD) du va ju skitfull" Å jag blev lagom generad å gömde mig bakom tjejerna XD

Sen när vi kom in så satt vi klassvis å maten serverades av åttorna. Det va potatisgratäng med kyckling och sallad, å efterrätt va glass =P Sen blev Johan J fett sur på mig å Erik för vi va på väg å starta ett matkrig (A) Haha =P

Efter lunchen så gick jag å Elin på kör, men Elin drog ganska kort efter för henner frisör skulle komma till henne, så det va jag å två andra där =P Sen sa en av dom att två från kören hoppat av å inte tänker va med på skolavslutningen, så då blev Hedvig lite sur, men sen när dom sa att Mathilda inte tänkte sjunga sitt solo så blev hon aslack så vi fick gå =P

Så nu e jag hemma, ska upp å ta ett bad nu, å kl 5 ska jag a hos Madde ^^
Puss å kram på er <3

/C

Kommentarer
Postat av: Sex4life

Missa inte våran tävling! Priset är två självlysande sextärningar. Lycka till :)

2008-06-09 @ 15:00:04
URL: http://sex4life.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0