Morrn =)

Tjenixen ^^
Igår va en lyckad kväll =)
Först åkte Madde, Mimmi å jag till Herrängens gård (typ xD) där Johan S mötte upp oss å visade oss vägen till dit vi skulle =P När vi kom fram så va Fredrik å två andra killar där, Filip kom senare oxå. Först satt jag med tjejerna å snackade lite men sen snackade jag lite med killarna. Efter ett tag blev dom hungriga, så vi drog till "Gunnars pizzeria" xD Så några käkade lite å jag å tjejerna va å lekte i parken xP

Sen kom Johans brorsa Björn med sin epa-traktor, å dom tog en sväng bort å när dom kom tillbaka så sa dom att det skulle komma fler, å ett tag efter så kommer Felicia, Jenna, Max, Erik V å John (tror det va alla... =P). Jenna å Felicia satte sig på Björns flak å käkade lite å blandade lite dryck xD
Men sen drog Madde å Mimmi, dom tyckte typ inte det va nå kul där =P Men jag va kvar ^^ Å sen åkte Filip, Johan, Jenna å Felicia en sväng å va borta ett ganska bra tag, å vi andra satt i parken å flummade å drack lite =P
Sen kom dom tillbaka iaf å alla drack lite mer å blev lite härligt flummiga =P

Sen satt jag å pussade lite på Filip, men han verkade inte gilla det, så jag blev fett ledsen å satt å tyckte synd om mig å typ sa vad jag tyckte om mig själv å sånt -.-' Men Johan å Jenna va så jävla gulliga å satt å sa massa snälla saker å sånt =) Jenna stog hur länge som helst å sa massa snällt å Johan satt å höll om mig å sa gulliga saker han med => Felicia va oxå där å sa snälla saker =) T.o.m Norrmannen va snäll xP Sen så kom det mer folk så jag å Johan gick upp på berget istället å satte oss där å snackade, sen kom fältarna som hämtade mig i torsdags förbi oxå =P Men det va ganska lugnt ^^ Sen fick jag reda på att Johan hade tänkt å sova ute! Men det kunde jag ju inte låta honom göra =P Så vi gick hem till mig å jag tog fram extrasängen å så la vi oss. Vi låg å snackade typ fram till kl 6 =P Men det va riktigt trevligt å Johan e så otroligt snäll =) Han har fan gett mig mer uppmärksamhet, snälla kommentarer å sånt, på en kväll än vad Kenny gjort på två månader...

Imorse så vakande vi typ halv 11, å kvart över 11 gick han för vi skulle ha möte å sånt å hålla på å städa. Så mina föräldrar hälsade på Johan å blev lite småchockade "Men va hände med Kenny...?" =P.
Sen iaf så hade vi möte å gick igenom lite saker, å sen satte vi igång å städa. Vi har till kl 3 på oss å bli klara med vårt rum + veckans uppgift, vilket för mig är hallen.
Men rummet e jag nästan klar med, å Hallen med, ska bara tvätta golvet å hänga upp lite jackor å sånt =)
Så jag ska fixa det nu =) Shit asså, vi åker imorn!! =D =D =D Fyfan va nice det ska bli =D
Puss å kram på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0