Morrn =)

Go'morgon =)
Idag vaknade jag kl 11, men låg kvar till halv 12 å gosade med Dharma x)
Å herregud va Charlotte e jobbig!!!!! Hon bråkar med allt å alla hela tiden. Hon springer runt å säger att alla e ljuger, hon tar saker, hon är på allas rum bara för att jävlas å hon e bara skitjobbig!!!! Tror att det e för att nu när skolan har slutat så e hon  hemma hela tiden å då har hon ingen å bestämma över, för här e alla äldre än henne. Å i skolan så e hon tydligen nån som alla lyssnar på.. konstigt nog.. Men iaf, så e hon skitjobbig å jag e så här nära*visar med fingrarna* på att slå henne xP

Ajuste, hittade mammas kamera idag!  Så..

Ni som känner mig, tycker ni jag har förändrats i hur jag går klädd?
Så här går jag iaf klädd idag =P Va liknande igår, hade annan tröja då bara ;P




/C


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja jag tycker att du har förändrats ganska ordentligt med hur du klär dig :)

2008-06-08 @ 19:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0