Opsi..

Eeh.. ja.. =P Igår va en skoj kväll xP

Började ju komma folk vid 5-tiden. va massor med ungar =P Men Emmi (Viktors ex) va där å hjälpte mig å hålla reda på dom xP Pratade jättemkt med henne =D Har alltid tyckt att hon verkar trevlig å så, men har aldrig riktigt pratat med henne, men igår snackade vi i säker 2-3 timmar, om massa tjejsaker ^^ Å Viktor satt bredvid å suckade då å då xP Sen gick vi in till mig å jag visade min balklänning å sen gick vi ner till VItkors rum å hon visade sin klänning hon impulsköpt idag som hon ska ha på sig på kvällen ^^ Sen kom vi in på äment skor (Hon har oxå sko-fetisch! xD) å hon har dom där supercoola rosa skorna som jag å tjejerna va å kollade på förut! =D Hon ska köpa dom limegröna oxå ;)

Å farfar kom ju iaf! Å Viktor blev jätteglad, det märktes =D

Vi käkade god pastasallad som mamma gjort, sen blev det tårta å glass å lite kakor å choklad för dom som ville ha (Mest ungarna =P) XD Man kunde dricka antingen ramlösa, saft, lättöl eller vin. I början drack jag bara saft å lite lättöl när vi skålade med Vitkor. Sen kom några av Viktors kompisar, först Gurra (fan va snygg han e (A))  å sen två andra poolare, men dom drog senare, för dom skulle inte hänga med ut. Sen kom nån kille som hette Stefan. Så när alla andra hade gått å mamma, pappa, Lotta å Fredrik gått å lagt sig så satt vi i matrummet å drack vin å pratade ^^ Viktor blev ju fett full =P å Gurra med, men det märktes inte lika mkt ^^ Han upprepade ett antal gånger att vi skulle glömma den delen av kvällen, för han vill inte att vi (jag å Erik) ska se honom full ;P

Sen kom vi in på samtalsämnet dans. Både Gurra å Stefan hatade folk som vill ut å dansa, å när dom dansar så gör dom som alla andra, tjejer: skakar på rumpan, kommer det nån "ful" kille så puttar dom bort dom, kommer det nån snygg så strular dom 5 min senare. Killar: Står å dansar å försöker komma någon snygg tjej nära så dom får ta dom på rumpan å strula. Haha, å sen va dom jättesöta å sa att dom vill lära sig riktigt dans, som typ salsa å tango ^^ Fyfan va charmigt! =D

Klockan gick å Emmi drog ner för å byta om å fixa sig, å vi satt kvar å snackade.. å fan va sur jag blir!! Fick ju reda på att Erik snusar han med!! Blir så jävla arg, för det e Viktors fel att han gör det, eftersom att Erik ser upp till Viktor å gör typ alltid va han gör >:(
Men sen när Emmi va klar iaf så drog dom, Stefan hade inte druckit så han skulle köra dom. Men det blev massor med kramar från Viktor. Det blev kramar å pussar å han sa att han älskar mig så jävla mkt.. vilket han sa till alla andra oxå xD Sen iaf så drog dom å jag gick ut på en lite småvinglig promenad med Dharma xP Drack typ 2 ½ glas vin.. men hade inte käkat så mkt under dagen, så jag blev lite småfull jag =P Sen så försökte jag mig på att skriva ett inlägg -.-' Men det gick inte så bra, så jag tog bort det =P

Idag vaknade jag iaf kl 11. Idag är det annorlundag i skolan, men jag ska till sjukhuset kl 1, så jag struntar i skolan idag xD
Men måste klä på mig nu å ut med Dharma ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

yeeey en till som älskar skor <3 hahahaha XD

2008-06-07 @ 11:22:46
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0