På sjukhuset =P

Tjenare ^^
Nu har jag å mamma varit väldigt udda och haft väldigt kul xD xD xD Vi kom ca 40 min för tidigt, eftersom att pappa skulle skjutsa oss men sen skulle iväg på bilbesiktning så var vi tvugna å va lite tidiga. Så jag å mamma bestämde oss för å dra ner på tempot, så vi gick jättesakta å sen när vi kommit en bit så tyckte vi ändå det gick lite för fort så vi gick 2 steg, sen "gubnade vi ett steg" asså, typ gick tillbaka, men inte helt xD Så vi fick en del udda blickar, å det tog ganska lång tid å gå tdit vi skulle.. tog ca 25 min xD Vilket vanligtvis tar max 5 min typ xD Så ni kan ju föreställa er hur långsamt vi gick =P

Nu har vi kommi fram iaf, å det e ändå 12 min kvar tills det e min tid.. å det brukar alltid dröja lite extra.. Men dom har ju flyttat diabetesavdelningen, å på den här avdelningen har dom ju dator med internet! =D så det e nice ^^ Kan jag fördröja tiden lite ;)

Ska se om det finns nå kul spel nu som jag kan spela ett tag xD
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0