Promenix

Tjenare =)
Nu e jag hemma igen =) Jag å Dharma gick till långbroparken där vi mötte upp Johan, å vi satt där ett tag å snackade lite, sen gick vi ett varv runt dammen å sen gick vi hem till mig ^^

På vägen hem så mötte jag Sallys ägare å en hund som såg ut som en extremt kortklippt Sally... har Sally dött? =( Eller har dom bara klippt henne? =P Måste kolla upp det xD

Hemma hos mig gjorde vi inte så mkt.. käkade lite =P Men nu har han gått å jag hamnade här framför datorn där jag nu sitter å bloggar å chattar med Jenna ^^
Ajuste, chattade en snabbis med Kenny oxå, så nu vet jag vad jag ska åka till balen i, en mustang gt cab blir det ;)
Shitshitshit! Det e bal imorn! =D Fyfan va nice :)

Shit asså.. fan va jag har haft dålig aptit sen i torsdags :S Käkar typ nada =/ Idag har jag druckit en halv smothie, käkat lite tomatsoppa, å så två mackor nu på kvällen... typ ingenting jue =S Igår käkade jag typ bara frukost å lite ananas å chips :S  Inte bra.. måste börja käka bättre...

Aja, nu ska jag buffra Smallville å kolla ett avsnitt innan jag lägger mig ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0