*Puh*

Haha tjenare xD
Idag började jag kl 7:50, å kl 8:30 hade vi vår första föreställning.. det gick skit xP
Jag går upp, börjar spela, första versen, refrängen, å så börjar jag på andra versen, å gissa vad? Jo, jag får helt hjärnsläpp å kan bara inte komma på ackorden =P Så jag provar ett ackord.. det va fel "Skit oxå", säger jag i micken =P Provar ett annat ackord, fel det med =P "fan" säger jag rakt i micken. Sen ger jag upp å säger "Skitsamma, tack så mkt! Hejdå!" Vinkar lite å går bort XD LYCKAT VÄRRE!! =P Haha, men men va ganska skoj =P Fick ju typ mest applåder ändå XD

Andra föreställningen va kl 10:30. Den gick bra =)
Å sen va det lunch, satt i soffan å snackade lite, sen va den sista föresällningen kl 13:00, å då va det typ alla nior. Fetto å Ralle hade varnat mig innan att om jag klantar mig så skulle dom bua ut mig xP Men som tur va så gick det skitbra!! =D Fick maaassor med applåder ^^ Å Jenna å Felicia, mina två största fan (dom bråkar om vem som är störst fan XD) ställde sig upp å applåderade xD
Sen när vi tackat å så så ropade alla "en gång till" så vi gick fram å dom spelade sista låten en gång till, å aa, det va nice ^^
Haha å när jag gick hem så va det två killar som cyklade förbi å sa "Fyfan va bra du sjöng!" å sen cyklade dom iväg xP

Å så här i efterhand när kabarén e slut så kan jag bara säga en sak, FYFAN VA KUL DET VA!!! =D =D Känns så jävla rätt å stå på scen, även om man håller på å dö av nervositet innan, så när man väl står där å man har spelat klart å alla applåder kommer.. fyfan va nice det e!!! =D

Men nu ska jag ner å ta en dusch, sen ska jag städa. Mormor, Kicki (moster) å Hugo, Saga å Theo (småkusinerna) e här redan, dom va å kollade när Viktor sprang ut.
Sen lär jag ha fullt upp hela kvällen =P Kommer som sagt massor med folk =P
Men nu ska jag ner å duscha =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Felicia, #1 fan

Carro, du var apbra! :) Jag är fortfarande förundrad över hur du vågade stå där helt själv och sjunga, inget jag skulle våga göra för folket i vår skola haha..

2008-06-04 @ 23:20:00
URL: http://changed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0