30 days of night

Hejsan =)
Idag har jag haft fullt upp å har inte hunnit blogga nåt förän nu =P

Imorse då så gick Alex å jag upp kl halv 2. Då käkade jag frukost (pannkakor med glass ;)) å sen fixade jag lite saker, å sen kopplade jag Dharma, snodde mammas kamera, å så gick jag å Alex hem till henne å hämtade Charlie å så drog vi ut på en ca 1 timmes promenad ^^ Å jag tog maaassor med kort =P

Sen så gick vi hem till henne då å tog massa mer kort på råttorna ;) håller på å laddar in alla på datorn, men jag lägger in några här sen ^^ Sen tog jag några bilder på Busan innan jag vart tvungen å skynda mig hem. (Blev sammanlagt 418 bilder xD)

När jag kom hem så la jag in kameran på rummet, fick mammas busskort å så skyndade jag mig till busshållsplatsen, sen åkte jag till kören där vi mest repeterade gamla låtar.. men de 10 sista minuterna så började vi med den ny låt. Men vi sjöng med mikrofoner idag, fett kul!

Efter kören så åkte jag hem å bara hämtade några saker, sen drog jag till Alex, å vi gick till bussen å så åkte vi till Heron City. Där käkade vi först, å så satt vi å pratade massor bl.a om en viss person (S). Kl 21:25 så började filmen. 30 Days of night hette den.. men jag tyckte den va helt ok, men ingen jag vill se om. Det va lite för mkt blod, å så va den ganska seg emellan åt.

Efter filmen då så tog vi bussen till Fruängen å därifrån gick vi mot mig. Men i parken kom Alex på att hon va tvungen å gå hem å lämna busskortet, så vi gick hem till henne, lät Charlie gå å kissa, fångade in Ludde, å så packade hon lite saker, å så gick vi hem till mig =)

Men nu ska vi strax spela lite kort å så lär vi väl ligga å prata innan vi lägger oss ^^

Imorn iaf så ska vi tjejer (e inte säker på vilka som ska med..) iväg till stan å kolla balklänningar! =D det ska bli fett kul ^^ å sen på kvällen så e det tjejkväll hemma hos Mimmi =)

Men nu väntar Alex på att vi ska spela ^^
Godnatt på er =)
Puss å kram

image218
Under en månad på året finns det inte något dagsljus överhuvudtaget i staden Barrow, Alaska. När den sista strimman dagsljus försvinner vid horisonten attackeras staden av ett blodtörstigt gäng med vampyrer. Endast den lilla stadens gifta polisteam står mellan de överlevande och en säker förödelse.

/C

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha vad tar du mig för, jag utgår bara från det val som han gjorde förut. Men palla snacka om sånt här över datorn :P

2008-03-27 @ 09:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0