=D

Hej! =D
Idag har varit en fett nice dag ^^
Kl 13:55 va Alex å jag vid t-plan där vi mötte upp Madde å Mimmi. Från t-plan åkte vi till zinkensdamm.. haha, alltså en station för långt xD så vi åkte tillbaka till Hornstull där vi mötte upp Elin.
Först gick vi till en affär som låg precis vid Hornstull, å där va jättemånga fina klänningar! Särskilt en.. den va röd, å sen hade den ett tunt genomskinligt svart lager över, den va jättefin! Provade den oxå , å den satt jättebra! ^^ 2200 kostade den.

Andra affären låg på Drottninggatan. Där hittade jag en annan jättefin klänning. Den va svart å vit, skisnygg, å den satt oxå bra.. men skulle behövas sys in lite.. men annars va den skitfin. 1950 kostade den. Kommer ju såklart kolla vidare lite mer.. men jag gillade verkligen båda dom klänningar.. å har ingen aning om vilken jag ska välja =P

Sen va vi iaf i en affär till, men den va inge bra.. allt va dyrt å så hittade ja ingen fin heller. Så efter den affären så åkte vi hem till Mimmi, där vi satte igång med å fixa maten, tacos ;)
När vi gjort det så käkade vi, å sen spelade jag lite gitarr, för varken Mimmi eller Elin hade hört mina låtar, så dom fick göra det ^^ Å sen kollade dom upp vad det kostade å hyra limosiner, å sen kollade vi på film. Mean girls blev det ^^

Efter filmen så åkte Elin, å Alex å jag gick hem runt 11-tiden. När vi kom hem till mig så satte vi oss å spelade kort, å sen hamnade jag här, å Alex har typ gått å lagt sig =P
Men jag ska väl oxå göra det nu, e fett trött, så jag ska borsta tänderna nu å sen lär jag krypa ner jag med =)

Godnatt på er =)
Puss å kram

image219
Efter att ha vuxit upp i Afrika där hennes föräldrar är zoologer flyttar Cady till Chicago. Hennes två första nya vänner är Damian och Janis som är "helt ute". Hon träffar också innegänget The Plastics med Regina, Gretchen och Karen - skolans snyggaste tjejer. Cady hänger på dem för att lära känna dem. Men när hon förälskar sig i Reginas fd. pojkvän börjar Regina att förstöra för henne. Regina tar tillbaka sin fd. pojkvän och kysser honom framför Cady. Då är det kört för Cady och tillsammans med Damian och Janis planerar hon sin hämnd.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0