Dagens inköp

Hejsan =)
Dagens inköp då:

2 par skor
6 par hotpants
1 BH
1 flaska medicin till fiskarna
2 växter
1 mossboll (Nöjd nu Johan? ;) ;))

Så jag blev av med 387 kr >.< 200 till skorna, 77 för medicinen å 110 för västerna+mossbollen, resten betalade mamma å pappa =)

Första paret skor då. Rejäl sula på dom.. kommer väl använda dom när det e slaskväder eller nåt =P Farfar kommer bli nöjd iaf xD

image216

Andra paret skor. Jag tycker dom e snygga å sköna, så jag blev nöjd med dom =D
image217

Nu har jag medicinerat hos fiskarna oxå, så jag hoppas det visar resultat om 4 dagar =)

Men nu ska jag käka, e sjukt jävla hungrig =P
Puss å kram på er =)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0