Fiskarna

Nu har jag jättetråkigt, så jag har suttit med handen i akvariumet å tagit 137 bilder på fiskarna xD (men långt ifrån alla blev bra =P) Så jag lägger upp dom bilder jag gilla ^^'

Svärdbärare * Xiphophorus helleri
image192
Min vackra svärdbärarhane som tyvärr är sjuk å mager =(

image195
Ung svärdbärarhane (svärdet är fortfarande kort, det blir längre när han blir äldre)

image213
Svärdbärarhona (honor saknar svärd)

image196
Dom här ville inte vara med på bild, snabba e dom dessutom =P Men jag lyckades =D fick t.o.m två bredvid varandra. Visst e dom vackra? =)

Sorgmanteltetra * Gymnocorymbus ternetzi
image193
Sorgmanteltetrorna vaktar sitt revir ^^

image197
Ute å simmar =)

image198
Å så en bild på min enögde sorgmanteltetra.

Sebrafisk * Danio rerio
image194
Så j*vla vacker. Älskar verkligen sebrafiskarna, dom är så otroligt fina tycker jag.

image199
Den övre är en tjock hona (mycker rom) och den undre en hane.

image200
Såå fina =)

image201
Vacker =)

Siamesisk algätare * Crossocheilus siamens
image202
Cool men bitsk firre

image203
Fin va? =)

image204

Silvermolly och Dalmatinermolly * Poecillia latipina

image205
Hon föder vilken dag som helst! =D

image206

image207

Kardinaltetra * Paracheirodon axelrodi
image208

image209
Här ser man, på tredje fisken nerifrån, att den är drabbad av vitapricksjukan

Äppelsnäcka, Sebrasnäcka * Ampullaria
image211

image212

Akvariumet
image210
Så här ser inredningen ut efter att jag fixat den igår =)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0