FREDAG =D

Hej hej =D
På redovisningen idag så gick det väl helt ok =P vi fick sluta tidigare iaf ^^ så vi tjejer drog iväg till pizzeria, ja tog en hamburgartallrik med pommes ;)
Vi satt å flummade på för fullt xP Sen på vägen tbx iaf så hälsde jag på Johan å Christoffer som stog å fixade med Ch:s bil ^^

Resten av rasten gjorde vi inget speciellt.. va mest i korridoren å chillade =P

Sen hade vi engelska dårra.. där översatte vi den fakta vi tagit ut om solceller.. å när vi va klara med det så masserade jag Madde å Mimmi xD

Å som sista lektion hade vi sv.. vikarie IGEN =P Hon hette Karin å ville att alla skulle ha namskyltar på bänken.. Sofie gjorde mig.. gissa vad som stog på den..? Fisken ofc xD
Å på Sofies så stog det Soffan, på Kennys stog det Eric Hönsten å på Erik Hörnstens stog det Kenny xD
Men vi gjorde inte så mkt.. först så läste vi.. sen gick vi igenom läxan, sen så lekte vi en lek.. den där när man får en bokstav å ska komma på en stad, land, mat, dryck o.s.v som börjar på den bokstaven.. min grupp (fiskarna ;)) kom två xP

Sen iaf så slutade vi å jag gick hem å läste ut boken grottbjörnarnas folk, å sen städa jag akvariumet.. (ena täckglaset råkade gå sönder >.<) å nu sitter jag här å bloggar å chattar lite med Alexandra Kenny å Erik H.

Haha.. vi snackade idag i skolan (vi tjejer dåra under lunchen) hur hög vår mobilräkning blir.. jag använder ju 75 i månaden.. å gissa vad Elin va uppe i? 800 kr! Det e fan sjukt :S :S mamma å pappa skulle döda mig om jag ringde å smsade för så mkt =P

Men måste städa rummet lite nu.. ser stökigt ut =P
Puss å kram på er.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0