Godnatt =)

Hejsan hoppsan ^^
Nu e jag med Alex.. vi har varit ganska länge, haha,vi va i fruängen å satt utanför Konsum å gissade på vad folk skulle handla, sen hade vi lite chips-krig å va skiiitflum xD
Sen när vi kom hem till Alex så satt vi i hennes kök å va ännu mer flum xD xD Men men, kul har vi haft iaf ^^
Nu e vi iaf hemma hos mig =) Jag har suttit å lekt med min extrablogg å försökt å få till en snygg design.. men jag får inte till det där med bilderna >.< men men.. får pröva mer på det imorn =)
Nu ska vi iaf göra nudlar ;)

Godnatt!
Puss å kram på er =)

/C

Kommentarer
Postat av: Lisa

godnatt sov gott :D

2008-03-20 @ 22:48:54
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0