Lördag kväll

Hej.
Idag så kollade vi ju som vanligt melodifestivalen hemma hos Alex ^^ fick reda på att hennes pappa typ köper godis för 500 spänn :S alltså typ 100 kr st :S men det e typ skitmkt han köper, man får varsin hög å så lite chips å läsk vid sidan av å sånt.. blev skiiitmätt.. har dessutom godis kvar lixom xP

Men jag tyckte att mf va ganska tråkigt idag.. va ingen låt som jag gillade sådär jättemkt. Efter mf så kollade vi brottskod försvunnen, den va bra ^^ å sen så va jag skittrött å gick hem ^^

När jag kom hem så satte jag mig å lirade lite elgitarr som jag inte gjort på länge men kunde göra nu för att jag fick ju en sladd av Robert ^^ Såg oxå att han glömde sina solbrillor + vantar här.. så det blir väl till å träffa honom en gång till >.< =P

Nu har jag precis suttit å smsat massor med Kenny =P vi pratar på om allt möjligt xP han kommer hem om ca 45 min iaf. Å jag ligger å skriver en låt.. går lite segt.. men jag e strax klar med melodin å kan snart börja med texten ^^

Imorn iaf så vet jag inte riktigt vad som händer.. ska väl städa min vanliga veckouppgift.. men sen vet jag inte.. Alex, Johan, Maria å Staffan ska på bio iaf.. skulle vilja följa med.. men går inte.. för dom har nog inte biljetter så det räcker, å dessutom så e det fel tid, för då har vi typ möte... så det blir väl till å va hemma å tråka.. e ju skola i övermorrn oxå -.-' Fett jobbigt.. men men.. e väl bara å bita ihop..

Men nu ska jag fortsätta på melodin så jag får den klar ;)
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0