Matvrak o.O

Nu har vi käkat.. va fett gott.. men herregud.. min brorsa asså O.o Först äter han upp sin egna calzone.. sen sitter han å väntar på att Charlotte inte ska orka mer, å äter sen upp halva hennes, och sen äter han upp Viktors halva calzone.. alltså åt han TVÅ calzone :S Haha, han e rolig han =P å sen flummade vi på som vanligt =P vi hade även mötet efter maten, för Viktor skulle bort så vi har redan haft mötet.. så va fan ska man göra ikväll då? :S

Nu ska jag iaf städa så jag har det gjort.. sen lär jag väl lira lite gitarr lr nåt..

Puss å kram

/C

Tillägg:
Hittade föresten den här artikeln på aftonbladet  7-åringen kan bara kvittra och flaxa Det e ganska... skrämmande :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0