Morrn ^^

Hej hej =)
Jag vaknade ca kvart över 1... fyfan va skönt å sova ut xD Gick iofs å la mig typ vid 3.. då sa jag go´natt till Kenny å kröp ner i sängen ^^

Men när jag vaknat så hörde jag mamma säga att hon va sugen på pizza.. så jag sket i å äta frukost för att då kommer dom antaligen snart beställa pizzan.. men nepp.. det har dom inte gjort än =P så jag sitter här å e skithungrig.. men men.. väntar väl på pizzan xD

Men jag har skrivit klart melodin å texten å allt nu :D så nu e jag klar med min andra låt ;) Ska typ bara renskriva den en gång till.. för jag gjorde lite småändringar efter första renskrivningen =P
Så jag ska fixa det nu :P

Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0