Natti natti =)

Hejsan hoppsan =)
Sitter fortfarande framför datorn.. har väl suttit här de senaste 6 timmarna >.< Har tup suttit å chattat med Kenny från 17:35 - nu xP Vi har pratat skiitmkt om alllt möjligt xP Haha, å han skrev i min kompisbok på pa.. så här skrev han xD

Namn: kenny The King Retarded Von Long Snopp
Födelsedag: 10 feb
Mobilsignal: jag sjunger sing star
Syskon: 2
Längd: 180+
Min idol: carro
Mamma kallar mig för: oskar
Stjärntecken: vattuman (sprutar langt)
Ögonfärg: ingen aning svart att se
Semestrar gör jag helst: ater carro i sing star
Vikt: 10+
Jag är kär i: Carro
Djur jag har/vill ha: carro
Gör i min ensamhet: hehehehe
Jag har hånglat med: erik
Coca Cola eller Pepsi: carro
Samlar på: anvanda tuggomin o kondomer
Om min dröm-tjej/kille vore ett djur, vore hon/han: FISK!!!
Gör om helgerna: ater carro i 8ball
Om jag vann 1.000.000 kr skulle jag: kopa illigala vapen
Om jag vore en björn skulle jag: ata bajs
Det pinsammaste jag gjort: ?

Artist: carro
Djur: FISK
Maträtt: FISK alla la carro
Film: inpelat nar jag ater carro
Låt:
Klädmärke:
naken
Årstid: sommar bikini tjejer
Lag: DIF FFS


Haha xP

Men nu sitter jag å chattar med Alex. Har precis fixat köket å käkat lite.. men nu tänkte jag stänga av datorn å lägga mig å läsa i ca 2 timmar ;)
Hehe.. började ju läsa den här boken igår.. å jag har redan läst 220 sidor xD

Men nu e det natti för mig, ska bara borsta tänderna.
Godnatt
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0