Promenad =)

Hej hej =)
Kvart över 1 idag så mötte jag å Dharma upp Alexandra å Charlie i parken ^^ Vi lekte lite med hundarna där, sen gick vi hem till mig å hämtade mammas kamera, å sen gick vi runt lite å tog massor med foton xD har tagit typ 450 foton idag xD Så jag ska lägga upp lite bilder senare idag när jag kommer hem, för jag e hos Alex för tillfället =) Vi har precis käkat pommes frites å innan dess spelade vi kort, å sitter nu å gör ingenting xP

Charlie e typ jääättetrött =P vi va ju ute i ca 1 ½ timme =) Å Dharma e bara hungrig >.< hon går till maten hela tiden och försöker sno lite xP

Men nu ska vi spela lite mer kort ^^
Puss å kram på er =)

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0