Shit shit shit >.<

Hej hej.. nu har jag kommit hem från kören.. vi sjöng igenonom "Beautiful" några gånger, å sen fick vi en ny låt "murder on the dancefloor" men vi han bara sjunga på den i typ 15 min..

Efter kören åkte jag hem... smsade med Kenny på vägen hem.. så när jag kom hem så badade jag, mysbad ^^ Å när jag stog å duschade så kom Erik å Viktor in, för Viktor skulle klippa sig xP Haha, så e det i min familj, man kan stå å duscha å så kommer nån in.. men ingen bryr sig xP

Sen iaf så loggade jag in på skype, så nu sitter jag å pratar med Kenny.. chattar med Alex oxå.. å hon påminde mig precis om min idrottsläxa!!!! ska ju lämna in den imorn xP kommer inte gå så bra =P får se om jag pallar göra den.. tror inte det >.<

ska gå å ta nåt å käka nu iaf.. e skithungrig xD
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0