Snart åker jag!! =D

Hejsan =D
Idag hände inge speciellt.. första lektionen satt jag å Linda å skojbråkade om vem som skulle gå på balen med Kenny.. men det va ju läsning så vi satt å skrev istället för å prata xD haha, å jag ägde henne xP
sen va det no.. där skrev vi lite, sen va det e.v. där delade vi ut lite uppgifter till dom som inte hade nåt (haha, känns skönt å ha makt! xD) å sen va det lunch.. chili con carne, å vi gick å delade ut skoltidningen till alla som ville ha =P

Sen hade vi dubbellektion i svenska, där hae vi muntligt NP, men min grupp fick inte gå fram den här gången.. men ja va ganska aktiv ändå å räckte upp handen mkt ;)
Å sen fick vi sluta tidigare.. 30 min! reckord asså =P Hade sällskap med Kenny en bit hem på vägen ^^

Så när jag kom hem pratade jag lite med pappa, vi åker typ härifrån 20 i 5 lr nåt, för Charlotte slutar "fiskarna" kl halv 5.
Men nu ska jag gå å dubblechecka att jag har allt med mig ^^

Puss å kram på er

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0