Våldäcktsman! xD Nooot xD

OMFG!!! xD Har fan aldrig blivit så här jäävla rädd =P

Jag å Alex va ju å träffade Johan å Christoffer som va å fixade med bilen, så vi va där å höll dom sällskap, å ja ville träffa Johan lite innan jag åker på onsdag oxå. Men sen iaf så va dom klara å skulle hem, så jag å Alex går till parken å ställer oss vid uppgången å pratar. Vi står där ganska länge å pratar på, å så plötsligt börjar Charlie morra å skälla lite. Å jag blir typ rädd som fan å undrar va det e. Å Alex säger att det står nån innanför staketet, så vi antar att det e Agdas ägare Åke eller nån.. men nee, Charlie forsätter morra å skälla å kolla in mot skogen. Så jag går fram lite för å se va det e, å Alex å Charlie kommer efter. Å så höt jag Alex säga "vafan!" med panik i rösten, å sen börjar skrika som fan å springa för livet, så jag hakar på å skriker å springer, tror typ att det e en våldtäcktsman eller nåt, å sen hör jag hur någon bakom oss ger ifrån sig ett galenskrik, å då kopplar jag!

För jag hör att den som skriker låter vääääldigt lik Viktor, å jag fattar då att han bara vill skrämmas (han ääälskar å skrämmas xD) så jag stannar å vänder mig om å ser honom komma skrikandes med Dharma i koppel, så jag blir först skiiitsur men det går över jättesnabbt å jag börjar asgarva istället, så det slutar med att alla str å garvar xD
men serriöst.. vi väckte fan lätt hela kvarteret xD

Men men.. nu ska vi sova här borta ^^
Godnatt
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0