Åååh! >.<

Fan va besviken jag blir på mig själv.. när jag äntligen kommer igång med å teckna nåt, å skissen blir helt ok, så när jag då börjar å teckna lite mer seriöst så koncentrerar jag mig så hårt på just den delen jag ritar för tillfället, så när man sen kollar helheten så ser det förjävligt ut -.-'



Tycker iofs inte att nåt blev särskilt bra...

För det första så ser det ut som om han/hon/den/det (Blev typ nån blandning av varulv/drake lr nåt =P) kommer tappa balansen när som helst.
För det andra så ser vingarna skitmupp ut. Va meningen att vingarna typ skulle sitta fast på armarna, men det funkade inte bra alls, så det blev bara jättemupp =P
För det tredje så blev benen oxå mupp.. Dom blev för korta å så ser det ut som dom sitter under varandra typ..

Aja, nåt positivt e väl att jag kom igång å gjorde nåt på fri hand iaf =P Övning ger ju färdighet ;)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0