Barnkalas ^^

Tihi, nu har vi haft barnkalas å man känner sig lagom barnslig ^^ Men nu har ungarna å Madde gått ^^ Elin gick lite tidigade för hon skulle ut å åka båt =)
Jag tror Madde hade jävligt kul här xD Min familj e ju som den e lixom x)
Vi hade lite olika lekar. Först namnlek, sen käkade vi hamburgare och/eller korv + saft ^^ Å som efterätt blev det glass med kola och/eller chokladsås ;) *mums* Sen gjorde vi "sätta svansen på grisen" (Inte grisen på svansen! ;P) å sen blev det fiskdam å sen va alla lagom flummiga å blåste såpbubblor som vi fått i påsen ^^ Å Viktor hoppade över Fredrik när han stog, sen skulle Fredrik hoppa över Viktor, men det gick inge bra för han ramlade xD Sen hoppade Viktor över mig oxå å Madde filmade xD 

Men nu har som sagt alla ungar + Madde (fast hon räknas väl iofs till ungarna xD) gått, så nu sitter jag å glor på talang (som har paus för tillfället =P) =) Å senare ikväll ska jag å Alex köpa nåt å käka å sen sitta nere vid långsjön =) Ska bli nice ^^ Lite småsynd att det inte blev som vi hade planerat först, men det gör inte så mkt, vi har nog mys å skoj iaf ^^

Men nu börjar Talang 2008 igen!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

ofc=P din familj äger! ;)

2008-05-30 @ 22:38:18
URL: http://maddestenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0