Eeeeh :S

Jahapp.. va fan har hänt nu då? Vrf har min bild blivit helt svart? :S får kolla upp det sen, pallar inte nu xD

Har inte gjort speciellt mkt ikväll.. suttit å slöat framför datorn, chattar med Wiktor å skickat över bilder från gotland till Reis =P´

Har gjort annat när jag eg. borde ha pluggat.. ska ju ha omprov imorn -.-' fett jobbigt... men men, ska läsa lite innan jag lägger mig =P
Men jag har fortfarande ingen aning vad jag ska sjunga på skolavslutningen :S Kommer jag inte på nåt så får jag väl helt enkelt strunta i det...

Tänkte gå å käka nåt.. snart, när pappa e klar, för han e på dåligt humör idag =P
Men ska bädda iaf ^^
Puss å kram på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0