=/

Tja =)
Va väl en sådär kväll..
Det började bra, vi käkade å hade trevligt å så. Å sen kom presenterna...

Av farfar fick hon 1000 kr till att köpa en gitarr, då farfar gärna ville ge Charlotte något som hon gärna vill ha, så dom skulle åka iväg å köpa den tillsammans.
Så av mormor då får hon lite småsaker, å så öppnar hon det stora paketet (som jag redan visste vad det innehöll, såg det på formen)  så innehåller det såklart en gitarr. Så när farfar ser det så blir han ganska tyst, å ca 5 min efter det så går han, utan att säga hejdå till mormor... så han blev ganska stött/ledsen av det... Men eg. är det lite hans "fel". För mormor å mamma hade kommit överens om att mormor skulle ge Charlotte en gitarr, men farfar hade inte sagt nåt till mamma att han skulle ge pengar till en. Så han blev lite stött pga av det tror jag... Han verkade väldigt ledsen när han gick å hade lite glansiga ögon =( Stackars farfar <3 Men men.. Va typ bara jag å Charlotte som stog på hans sida =P Men å andra sidan så kunde dom andra inte veta nåt..

Tycker fett synd om Viktor oxå =( För farfar ska på min kabaré den 3:e, å på Charlottes avslutning den 5:e. Å Viktor tar studenten den 4:e, men det kommer farfar typ inte komma på för att det blir jobbigt å komma tre dagar i rad, vilket jag iofs kan förstå, men han kan ju sova över här, men det verkade han inte vilja :S
Visst, Viktor är väl den farfar alltid har tyck minst om tyvärr, men att inte komma på hans student, det tycker jag e taskigt faktiskt =/
Viktor säger att han såklart inte vill ta åt sig, eftersom att han vet att farfar aldrig riktigt gillat honom så jättemkt, men det e klart att han tar åt sig ändå, stackarn =(

Nu har mormor å Stora Eric precis gått iaf, så jag vet inte vad jag ska göra nu =P ska vila/gå å lägga mig tror jag.. e sjuuukt trött :S
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0