...

Tjenare =)
Nu har vi precis käkat, det va nästan hela familjen =P Saknades bara Erik, som e i Göteborg =P Undrar när familjen senast käkade tsms? Va nog ett tag sen.. =P

Haha, har märkt att mina senaste inlägg handlat rätt mkt om mat.. men men, skitsamma xD
Idag käkade vi iaf typ chicken mcnuggets liknande saker med bulgur. Sallad å pappas dressing, självklart ;P å Portabellosvamp med vitlökssmör på, riktigt gott faktiskt =)

Vad ska man göra nu då?
Jag har städat, käkat, spelat gitarr.. hmm..
Kanske ska rita lite? Lr.. njae.. rita gör jag ju helst på nätterna...

När jag ändå e inne på nätter, jag verkligen älskar vår/sommar nätter ^^
Va ute på en nattpromenad med Dharma igår kl 2 på natten, å shiit va mysigt det va =)

Helt tyst, å lite lagom mysljust å så dofterna, mmm ^^ Alla knoppar som precis har blommat, åååh va gott det luktar =) Jag gick där å drömde ett bra tag, riktigt mysigt va det ^^
Men det härligaste e nog tystnaden.. jag älskar den mystiska å lugna tystnaden som bara finns om nätterna... =)

Aja, tbx till frågan.. vad ska jag göra? =P
Läsa kanske... ? Njae.. känner inte riktigt för det.. Sätter mig väl å ritar då, va ju ett tag sen jag gjorde det ^^ Får se om det blir nåt seriöst lr bara kladd =P

Puss å kram <3



/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0