Eurovision Song Contest

Nu är det avgjort! Vinnaren i året ESC är Ryssland med låten Believe. Riktigt bra faktiskt tycker jag =) Ballt med skridskoåkaren ^^

Dima Bilan - Believe


Va en trevlig kväll hemma hos Alex, å som tradition så va deras tv mupp som alltid, så man missade halva låtarna ^^ Men sen kom jag med mina skills å pratade lite lugnt å snällt med tv:n å klappade den, då funkade den felfritt i 1 ½ timme ;) Men sen på slutet när vinnarsången skulle spelas igen så muppade den sig igen.. =P

Men nu e jag hemma å sitter å chattar lite med Marcus å Tomas, men ska gå å lägga mig snart =)
Ska ta ut linserna nu! Dom e jobbiga som fan xD

Puss på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0