Fett skönt ^^

Mmmh, älskar å bada ^^ Ett varmt bad, några tända ljus, å lite bra musik på. Kan det bli bättre? :)

Nu sitter jag här å handuk(ar) å lyssnar på musik å kollar runt på lite olika sidor ^^ Men ska väl tillbaka till pluggandet snart =( Men men, inte långt kvar nu!! =D Det e nice ^^

Massor som händer nu på slutet.. nästa onsdag e det stadsvandring, men jag e ju med i kabarén så vi som e det ska va i skolan å öva.
Sen e det annourlunda dag den 5:e (Shit.. kom precis på att jag ska till sjukhuset då :S Missar jag annorlunda dagen då? Måste jag kolla upp...)
Sen 3-4 e det kabaré (Jag har ångrat mig, får jag hoppa ut? :S Ne, men fyfan va nervös jag e :S :S :S) Den 3:e för föräldrarna å den 4:e för eleverna...
Den 29 Maj så e det konsert i gamla långbrodal.. nervös inför den med..
Charlotte fyller 8 år den 28! (Måste köpa present! =P)
Den 9onde e det bal (känns som om jag har massa kvar å fixa >.<)
10:e e det avslutning,
Den 12 drar jag till USA!!! =D =D =D

Men ska klä på mig nu ^^
Puss på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0