Film-time?

Nu har jag suttit å nördat lite olika spel =P
Har käkat oxå, Fredrik gjorde mat idag ^^ Nån fett god gryta med ris, å så chokladmousse till efterrätt ^^

Nu sitter jag å funderar på vad jag ska göra.. antingen spelar jag lite mer spel.. lr så letar jag upp nån bra film å kollar ;P
Ska va hemma imorn med, pappa bestämde det xD Han tyckte inte jag lät tillräckligt frisk, så jag får va hemma imorn med =/ =)
=/ För att jag halkar säkert efter massa.. särskilt i svenskan där jag skriver min uppsats om baskien.. =S
=) För att det e nice å bara va hemma å chilla xD

Men det blir ganska bra.. för då hinner jag städa å packa lite imorn oxå ^^
Men ska leta upp nåt spel nu å spela ett tag, å sen blir det film ;)

Puss på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0