Fredag! =D

Tjenare ^^
Har varit en nice dag i skolan idag tycker jag ^^ Började med bild, fixade med min pointilism där (har tagit bilder under dagen idag, men dom lägger jag upp senare ^^) Sen va det hemkunskap, där bakade vi bullar. Fett gott ^^
under lunchen drog vi till pizzerian å käkade, sen va det Engelska, då kollade vi på en äckligt tråkig film =P Men jag fick reda på mitt betyg. I muntliga np fick jag MVG- Å i resten (hör, läs å skriv-delarna) fick jag VG+. Så i snitt ligger jag på ett starkt VG.. hoppas verkligen jag hinner höja mig till MVG.. fett jobbigt annars, å va så nära, men ändå inte klara det...

Under svenskan gjorde jag omprov på Palestinakonflikten, å det gick bra =) Sen hade vi ju tema kärlek och sex igen. Vi pratade om hur man ska göra slut, vad som är bra å dåligt, å sen lite om killar å tjejer olika status dom får om dom ligger med många personer.

Efter skolan gick jag å lämnade min musikanalys till Hanna, å en lapp där det stog vad jag ska göra på skolavslutningen, det blir "A Thousand Miles" med Vanessa Carlton =>



Den e fett fin =) Skulle vilja spela den på piano.. men jag kan den inte, så då blir det svårt =P Men om jag hittar nån som kan den så får den personen spela. Annars sjunger jag väl med musiken i bakgrunden ^^

Men nu ska jag ut å sola! =)
Puss på er <3

/C

Kommentarer
Postat av: Emma

aha, det var ni som bakade, det luktade så gott i hela skolan att jag höll på att dö ;)

2008-05-23 @ 18:41:03
URL: http://slemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0