Fredag! =D

Hellu bloggen =)
Idag vaknade jag lite för sent så jag kom typ 10 min för sent till bilden, men det gjorde inte så mkt, tror ingen märkte det ;P På bilden gjorde jag klart min pointilsm så mkt som jag hann.. blev inte klar med bakgrunden, men men ^^
Sen hade vi rast, då pratade jag i tel med Alex, å sen va det HK, där gjorde vi olika efterrätter som alla sen fick smaka på allas, man blev fett mätt, men det va gott ^^
Sen va det lunch, tomatsoppa.. inte särskilt gott =P Under lunchrasten satt vi ute å jag spelade gitarr, det va mys =) Sen hjälpte Iriny mig å kolla upp om Filip kan efteranmäla sig till balen, å det går kanske. Va eg. alla sista dagen igår. Men vi fick en mail-adress som han ska maila =)

Sen hade vi engelska, där kollade klart på "Hotel Rwanda", riktigt hemsk men bra film. Å på den lilla rasten mellan engelskan å svenskan så snackade jag med Johan om mitt betyg. Så om jag skriver en vacker text på engelska med fint språk till honom till på måndag så kanske jag får MVG! =D Ska ju dessutom till Amerika, så jag kommer ju lära mig massa där =)
På Svenskan iaf så kollade vi klart på "Can´t buy me love". bra film ^^ Å så snackade vi lite om den sen, å sen fick vi sluta ^^

Mötte Johan i korridoren å skulle fråga honom en sak, men han snackade med Sofie å dom verkade lite irriterade på varandra, sen drog Sofie å Johan sprang efter. Sen när han kom tillbaka va han skitsur haha, har aldrig sett honom så sur =P Han svarade lite ihopbitet å sen drog han =P Sn pratade vi lite med Sofie om vad som hänt xD Å så ringde jag Alex igen å vi pratade lite å sen gick jag å Elin hem till mig å blåste ballonger ^^ Å nu har Madde precis kommit oxå =)
Alla vi tre ska hjälpa till med kalaset ikväll från kl 17:30 till 19:30 ^^ Sen ska jag å Alex kanske hitta på nåt annat skoj ikväll ;) ;)

Men nu ska jag va lite social ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

man blev fett mätt, men man blev mätt XD

2008-05-30 @ 22:40:35
URL: http://maddestenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0