Godnatt!

Yes, äntligen hemma, äntligen får man sova!!! =D
Jag å Alex träffade som sagt Johan idag runt kl 20:20. Jag kom hem nu, kl 01:50 =P Först pratade jag å Johan lite så vi blev vänner igen. Sen pratade Alex å Johan ett bra tag dom med, å då gick jag omkring där på lekparken där vi va å gick runt, runt, runt.. till slut orkade jag inte gå runt längre, så jag satte mig på ett bord med fötterna på bänken å korsade armarna över knäna å la pannan mot knäna å sov xD så jag sov ett tag, vet inte riktigt hur länge, men när jag vakande till så skyndade jag på Johan å Alex lite, sen när dom va klara så kramades vi hejdå å så gick alla till var för sig.

Så nu e jag hemma, nu ska linserna ut, tänderna ska borstas, jag ska byta om, å NO WAY att jag orkar kolla på "John Tucker must die" För sängen, here i come!
Godnatt! =D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0