Hemma

Tja.
Nu e jag hemma igen ^^
På gitarren så va det jag, Hanna å så en till tjej som jag inte kommer ihåg vad hon heter =P Men det visade sig att Charlotte hade rätt, hon e ledare på solflickorna ;P För Charlotte sa nämligen att hon kände igen henne, efter förra lektionen då jag hade tagit bilder ^^

Vi spelade iaf Hallelujah å Hero, å så övade vi lite på fingerpickinget ^^
Å på hemvägen träffade jag Katarina å Charlie oxå.. så vi stog å pratade ett tag =)

Men nu e jag iaf hemma, å känner mig trött å ledsen. Å så har jag ont i halsen.
Vetifan om jag orkar gå till skolan imorn? Känns som om jag eg. inte kommer orka det.. skulle inte förvåna mig om jag bryter ihop, å inte kan hejda tårarna =/ =/
Men å andra sidan, så vågar jag inte säg att jag e sjuk, för päronen kommer fatta att jag inte e det, å då tycka att jag skolkar. Å jag har inte precis lust å säga den riktiga anledningen till vrf jag vill va hemma..

Aja, får se hur jag gör..
Ska lägga mig å försöka teckna lite nu iaf =)
Puss å kram

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0