I'm ready for the prom ^^

Yes, tror jag har allt nu till balen =D

Har Dejt, klänning, halsband, armband, örhängen å skor ^^ Blev mina svarta skor.. men men, får väl nöja mig med dom =P Så det resulterar alltså i att mina föräldrar har spenderat exakt.. 0 kr. Dom har inte köpt ett jävla skit -.-' (okej, dom betalar själva "bal-avgiften" )Men men.. mamma ska köpa ett par svart strumpbyxor till mig *jublar högt...*

Men så här kommer jag se ut =)



De nyköpta örhängena =)


Mitt snygga pärlhalsband och pärlarmband =D



Å så tänkte jag ha håret uppsatt ungefär så här =)


Men nu måste jag fixa disken, å sen plugga!! typiskt mig å va ute i sista sekunden å fixa sånt asså =P
Puss på er! <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

du va ju jätte fin jue:D

2008-05-27 @ 15:16:38
URL: http://maddestenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0