Lååång dag =P

Hejsan =)
Idag kom jag till skolan typ kl halv 9. Träffade Elin där å sen kom även Madde å Mimmi =) (Så jävla glad att ni kom tjejer, annars hade jag inte klarat det =)) Vi började med å bära lite småsaker sen skulle vi sätta ihop en lampställning typ.. men det gick inge vidare xD
Vi hade lunch vid kl 11, å tjejerna + lärarna tyckte att jag skulle öva på scenen innan dess, men jag ville/vågade inte.. Så Madde gick typ å "klagade" på mig hela tiden, så under lunchen höll jag på å bryta ihop flera ggr, hade tårar i ögonen typ hela tiden, ville bara ge upp, ville skita i kabarén. Men sen började tjejerna peppa mig istället (dom såg nog att jag höll på å bryta ihop xP) så då kändes det lite bättre. Å jag smsade lite med Alex oxå som peppade mig oxå. Så tack tjejer!!! Utan er hade jag aldrig gjort det =) <3

Så efter lunchen så fick jag spela för tjejerna i ljushallen.. å det hade jag ju iofs inge problem med, för det e inte speciellt jobbigt å spela inför dom..
Sen så gick vi igenom allas nummer, å när det kom till mig så va det inte så många där inne längre, så jag gick upp på scen å började spela. Å när jag kommer till refrängen så öppnas dörren å det strömmar in folk! Okej, lite överdrivet, men alla som e med i kabarén kom in! Så jag tappade bort mig helt, men dom sa åt mig å fortsätta, så jag gjorde det.. vet iofs inte om det lät så jättebra.. men men, jag gjorde det iaf =P Så det känns ganska bra ^^ men jag e fortfarande fett nervös inför kabarén då alla ska höra mig :S
Fick ju låna en killes gitarr, eftersom att den kunde man koppla in, men den va fett vass! =P Han hade satt i typ nya strängar men inte klippt av dom, så jag skar mig =( Så nu har jag ont i båda tummarna xP

Vi slutade iaf runt halv 5, så då gick jag hem. Farfar å mormor e här, fick reda på att mormor tyvärr inte kan komma på kabarén =( Men jag spelade lite för henne här hemma. Å hon började som Hanna, att jag måste artikulera mer, så jag övade lite på det, så nu låter det bättre tycker hon ^^
Apropå Hanna, såg att hon röker idag! :( Det trodde jag inte om henne.. Hon verkar inte vara en person som gör det.. men tydligen =( Tycker jag e synd =/..

Men jag ska gå å byta om nu.. vi ska käka middag snart å fira Lotta ^^
Puss å kram på er <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0