Måndag..

Hejsan hoppsan ^^
Vaknade vid 11-tiden idag, men låg å drog oss till typ 12 =P
Pappa kom ju in vid halv 12 å undrade hur lång sovmorgon jag hade eg. Å jag svarade typ "hela dan" å då blev han typ fett sur, fast han redan visste att jag inte skulle på orienteringen.. aja..

Vi gick iaf upp å sen hem till Alex, där satt vi ute först å kollade på Ludde som skuttade lös ^^ Han har verkligen ätit upp sig mkt, å det e bra, nu e han inte alls lika benig som han va förut =)
Sen släppte vi ut tjejerna oxå så dom fick äta lite gräs, för dom e tyvärr ganska beniga dom med =/

Sen så kastade vi boll med Charlie, så när vi kom in va han helt slut å andades som fan =P Jag va oxå ganska trött, så jag halvsov i deras soffa medans Alex va nere å duschade ;P

Sen vid halv 3 gick vi ut med Charlie å jag gick hem, för Alex skulle träffa Johan ;P Han skulle typ berätta lite om sin syn på att skaffa barn tidigt.. eller nåt sånt =P
Hoppas det går bra iaf Alex å att Johan inte ändrar din syn på å skaffa barn helt.. nu när du faktiskt äntligen vill ha barn, å inte bara djur ;)

Men nu tänkte jag gå ut.. kanske byter om till bikini å solar lite.. e inte säker, få se hur jag gör.. men ut ska jag iaf ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0