Morrn =)

Go´morgon =)
Nu har vi sjungit för Charlotte ^^ Hon fick inte så jättemkt presenter, men några iaf, å hon blev nöjd med dom ^^ Av mig fick hon ett diadem med "snöre" som man knyter bakom håret. Av mamma å pappa fick hon en klocka som man hänger på nyckelklippan, en bok å en mobil =) Å av brorsorna fick hon ingenting (snåla jävlar! =P).

Efter att vi sjungit så fick jag skavsårplåster av mamma. Å seriöst va dom e bra! smärtan försvinner typ helt =D För när jag gick ner för trappan gjorde det skitont men sen när jag satt på plåstret så känndes det typ nada ^^ Så det e nice =)

Jag käkade frukost å så gick jag ner å duschade, å nu sitter jag här med ont i magen >.< Känner mig fett nervös =S Ska typ sjunga inför hela kabarégänget :S Å jag kommer säkert klanta mig -.-' Ne, måste tänka posivitivt nu!

Ska snart dra nu.
Puss å kram <3

Grattis lillesyrran! <3


/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0