Natti =)

Hej hej.
Sitter å väntar på att Smallville ska buffra klart, så jag skriver mitt godnatt-inlägg så länge ^^

Känner mig lite smått nervös inför imorgon =S Vi har ju kabarédag imorn, alltså att vi ska öva inför kabarén medans resten av skolans elever är på promenad.. fett läskigt asså :S typ första gången som jag spelar upp min låt inför massor av människor.. hoppas det går bra iaf =P

Ska upp kl kvart i 7 imorn -.-' Vi ska upp å sjunga för Charlotte då som fyller 8 imorrn! =) Men fett jobbigt å gå upp så tidigt när jag ändå börjar kl 8:30 =P Men det kanske  bra, då hinner jag öva lite hemma innan jag ska spela för alla andra XD

Men nu har Smallville snart buffrat klart =)
Godnatt på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0