Not Another Teen Movie

Nu sitter jag här på golvet å skriver eftersom att Sigge har stulit min stol, å jag kan ju inte bara putta bort honom när han ligger där så gulligt ^^
Dharma ligger bredvid mig å käkar grisöra *mums*, å jag har precis kollat klart på den här filmen:


"Detta är inte en ny tonårskomedi. Det är alla tonårskomedier du kan tänka dig, samtidigt. Platsen för skådespelet är John Hughes High, döpt efter tonårsfilmens okrönte konung John Hughes. I centrum står som alltid den fula ankungen Janey, en hopplös tjej med glasögon, hästsvans och töntiga snickarbyxor. Skolans coolaste kille, Jake, tillika bejublad quarterback, slår vad med sina ännu coolare kamrater att han kan göra om Janey till skolans promqueen. Han motarbetas av skolans elakaste brud, hans syster Catherine, f.d. flickvännen och hejarklacksledaren Priscilla och Janeys bästa kompis, Ricky, som själv är förälskad i Janey."

Kan väl inte säga att den va dålig, men den va inte specielt bra heller =P
En sån där film som har sina seriösa moments, å sen så e det såklart nåt jätte oseriöst som händer =P
Men men, den va helt ok iaf, å man fick garva lite ^^

Men det känns skitmupp å sitta här på golvet med skrivbordet "hängande" framför mig =P Så jag tänkte stänga av nu å släcka ner å krypa till sängs å sova bort min fökylning ^^

Så godnatt på er =)
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0