Onsdag

Tjenare.
Tråkig dag i skolan idag som det alltid e på onsdagar =P Hade iofs lite skoj på skoltidningen ;P Jag redovsade inte om Baskien. Vågade inte =P Så jag ska få göra inför en liten grupp typ imorn xP

Efter skolan gick jag hem å la mig för å läsa på till no-provet som jag idag fick reda på att jag ska göra imorgon. Skoj skoj... NOT. Men gissa vad? Jo jag somnade =P Så jag sov i ca 2 ½ timme. När jag vaknade så va jag skithungrig. Gick å kollade i kylskåpet. Gissa vad? =P Jo, vi hade så klart ingen mat. Så jag la mig å läste igenom sidorna till provet (Ganska många -.-') Å sen höll jag på att dö av hunger. Så jag letade fram lite grädde, parmesan, smör, persilja, salt å peppar å gjorde Pasta Alfredo. Trodde det skulle bli skit, men det blev faktiskt helt ok =)

Så nu har jag käkat å pluggat, å nu ska jag upp å bada!
Puss på er =) <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0