Orkar inte..

Ne, orkar fan inte bry mig mer om gymnasium.
Satt med mamma nyss å skulle lägga till några extraval så att jag säkert skulle komma in på nåt gymnasium. Jag har 195 poäng, å på de valen jag har valt är 200 det lägsta. Visst, jag kommer höja mig, men skolornas intagningspoäng kommer oxå höjas.

Men skitsamma. Kommer jag inte in på nåt så pallar jag ändå inte. Då får jag väl jobba på Konsum ellel nåt liknande.

Mamma e ju så jävla negativ till alla mina förslag. Antingen e det dåligt betal eller så kommer jag tröttna eller så är det dåliga arbetstider o.s.v.
Men skitsamma. Jag orkar inte bry mig. Slutade såklart med att mamma drar å jag börjar gråta.
Aja, ska kolla Kyle XY nu.
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0