Oups...

Käkade nudlar nyss å snackade med Charlotte om vår granne Tove. För igår på hennes party så kom det fram att hon kallades "emo" å så sa Jaqueline att hon skärt sig oxå. Då sa Tove Nee, ganska högt. Och sen med lite lägre röst sa hon: bara med nålar..

Så jag frågade Charlotte nyss om Tove hade skärt sig själv och hon svarade ja på det.
Sen gick jag ut å satte mig å käkade, å så hör jag hur Charlotte berättar det för mamma oxå, å mamma å Charlotte kommer ut till mig å säger.

M- Det är ju sjuk att skära sig när man är så liten
C- Jaaa!
J- Jo, verkligen..
M- Det är sjukt att göra det över huvud taget!
C- Jaaa!
J-*Tittar ner i tallriken å mummlar nåt*

Va fan ska jag svara på det lixom? Klart jag tycker att det är sjukt. Men jag säger ju emot mig själv lite, eftersom att jag faktiskt har gjort det själv... Hoppas bara inte mamma märkte att jag blev lite generad :S

Å det dumma är ju att Tove skär sig för att hon tycker att emos e coola. Å hon vill bli ett emo så därför skär hon sig "bara för att". Det e lixom inte så att hon mår riktigt jävla dåligt utan för att emos gör så, enligt henne.
Aja, det e sjukt. Va ska man göra åt det? Gå å snacka med hennes föräldrar?

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

tänk på vad du gör*

2008-06-01 @ 18:04:05
URL: http://maddestenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0