Strunt samma..

Tja
Sa ju att jag skulle lösenordskydda bloggen kl 8, men som ni kanske märkt så har det inte blivit av.

Anledningen till att jag skulle göra det va för att Alexandra hade bytt lösen på sin blogg så jag inte kunde läsa. Så då ville inte jag att hon skulle läsa min.
Men nu har vi pratat lite, å tydligen så har hon lagt av med bloggandet å ingen har fått hennes nya lösen. Så jag får väl helt enkelt ta å lita på henne.
Så om hon ändå inte bloggar, så e det ingen mening att jag lösenordskyddar min blogg, så drf skiter jag i det å alla kan läsa den som vanligt =)

Sitter å kollar på Kyle XY nu iaf. Fett bra serie ;) Går å kolla på den å massa andra på www.surfthechannel.com , du kollar online å det e gratis, så de e fett nice ^^

Men ska forstätta kolla nu =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0