Tihi, fett skoj ^^

Haha, shit va kul det va å hålla disco för småttingarna ^^

Först va det massa förberedelser då, å sen vid 6-tiden så släppte vi in dom första.. bl.a en skitkaxig tjej -.-'
Kom totalt 27 st tror jag det va ^^
Men det va skitskoj, det va limbo, danstävlingar (Va en kille som va fett grym på å dansa, skitcool ^^) tryckartävlingar (Jag å Kenny va såklart bäst (A) xD) å alla va allmänt flum! =D

Allt va skitskoj, t.o.m Filip va rolig! Han log å han skämtade, han kanske har kommit över sin tjejskräck? xD Å sen kom några andra oxå å aa, allt va flum å skoj iaf ^
^
Å vid halv 10-tiden så va vi klara med städandet å allt så då fick jag skjuts av Maddes mamma hem till Johan, där jag va ett tag å kollade på på film medans han duschade å käkade, å sen gick vi hem till mig så jag kunde duscha, å nu ska vi kolla film tror jag =)

Puss å kram på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0