Tränat!

Yes, det har jag gjort :) Å jag känner mig fett duktig å sjuuukt svettig xD
Brorsan fick ju med mig ner xP vi körde i ca 50 min, tränade typ alla sorts muskler, biceps, triceps, alla magmuskler å aa, vet inte hur mkt, nu skakar jag som fan, men skönt känns det ^^

Shit asså, Viktor tar 70 kg, när han ligger ner å lyfter, jag tar 30, men jag provade 70.. fick inte upp den ens en mm xD Å han lyfter den 13 ggr =P

Det e den här jag menar med "när man ligger ner å lyfter" Så ni vet det ;P


Kommer väl ha träningsvärk som fan imorn, men det e iofs bara bra, för då känner man att man verkligen har jobbat ^^

Nu ska jag iaf ner å ta en dusch! Ska bara ta ett värde först ^^
Puss å kram på er <3



/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0