Utmaning!

Har inte blivit utmanad av nån, men gör den iaf ;)

Tre namn du går under:
1) Carro
2) Fisken
3) Roten

Tre saker som skrämmer dig:
1) Spindlar
2) Nattfjärilar
3) Andar/spöken

Tre saker du har på dig just nu:
1) Trosor
2) Stor T-shirt
3) Eeh.. Glasögon xD

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) I'm Yours - Jason Mraz
2) Beatuiful soul - Jesse McCarntney
3) A thousand Miles - Vanessa Carlton

Tre sanningar om dig:
1) Jag har diabets
2) Jag är sockerberoende xD
3) Jag spelar gitarr å sjunger

(Haha, ingen sa att det skulle va nåt som ingen visste, så det blir bara tråkiga vanliga sanningar ;P)

Tre av dina intressen:
1) Spela gitarr å sjunga
2) Läsa
3) Umgås med folk jag gillar

Tre saker du verkligen vill ha just nu:
1) Platt mage xD
2) Bra syn -.-' Trött på glasögon å linser =P
3) Pengar!

Tre människor du utmanar:
1) Madelene (MaddeStenbergs.blogg.se)
2) Felicia (Changed.blogg.se)
3) Emma (Slemmaaa.blogg.se)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0