Vinnaren i talang-2008

Nu är det avgjort, Zara vann talang! Tycker iofs det va fel vinnare. Jag tycker bollkillen skulle ha vunnit, han va grym ju! Visst, Zara är jävligt bra hon med. Men hon är ung, för ung! Hon hade tur å råkade födas med den talangen. Men hon kan mycket väl förlora den när hon blir äldre, vilket händer många. Vissa är dåliga när dom e små men bra när dom blir äldre (som jag =P, jag sjöng förjävligt när jag va liten xP) å vissa är riktigt bra när dom är små men förlorar det när dom blir äldra. Sen finns det ju såklart dom som stannar kvar å e jättebra eller dåliga hela tiden. Men ändå..

Va fan ska den ungen med en halv miljon kronor till!? xP

Nu ska jag iaf hämta en filt å klä på mig lite varma kläder, sen drar jag till Alex å vi drar till långbroparken å sitter där å chillar ^^
Puss på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0