-

Mötte först upp Mimmi, å vi gick på bussen där Fabian, Anton å Calle va, så vi åkte upp till Fru Marias väg där Julia va. Sen gick vi till pizzerian (som f.ö va proppfull =P) å beställde våra pizzor, Madde kom där oxå, å när vi äntligen fått våra pizzor så gick vi hem till mig. Hehe, gillade killarnas rektion när vi kom hem till mig.
*Jag pekar på vårt hus* "där bor jag" säger jag. (har tidigare skämtat om att jag bor i olika hus) "Aa, men ofta" säger killarna. Haha å när vi gick in sa nån "Jävla rika jävlar" =P
   Då började jag faktiskt tänka lite =P Jag har aldrig sett oss som speciellt rika på något sätt. Vi har det som vi behöver bara, och kanske lite mer. Men om man då jämför med andra som kanske bor i små trånga lägenhetet.. så har vi det ganska bra ändå :) Vi har ändå en villa med tre våningar, bastu, "studio" och massa saker.. Så man får va tacksam över det man har :)
   Iaf så käkade vi då pizza, sen hade jag rundtur i huset =P å sen blev det guitar hero, men vi fick ta en paus för å möta Ellinor å Bea som kom lite senare. Men sen körde vi lite mer guitar hero och sjöng sing star. Haha, killarna asså.. tror inte dom prickade ett ord rätt, va mest mummel xD Men va fett kul ;P Maddes mamma kom oxå med Myran å fler sing star cd:s, så det va nice ;D Sen ringde Rasmus å sa att han å tre kompisar va på väg. Så vi knallade iväg å mötte upp Alex på vägen, å sen fick vi leta upp Rasmus å hans kompisar för dom hade gått fel å låg tydligen i gräset nån stans =P (dom hade druckigt lite =P) Haha å det va lite skoj, för det visade sig att Rasmus kompis, och Mimmi, e sysslingar xD men sen gick vi iaf hem, å på hemvägen så skulle jag, Madde, Dharma å Myran springa. Å vi springer för fullt, å så plötsligt så springer Myran ut framför mig å jag faller rakt fram å skrapar upp händerna, men knäna klarade sig iaf ;P Men vi gick hem iaf å satte igång filmen dodgeball, men alla gick strax efter det, för bussarna slutade gå, så dom va tvungna å hinna med dom :P Men Alex, Madde å Mimmi va kvar å kollade klart på filmen med mig. Sen hade vi fight! Madde å Alex överföll mig å höll fast mig för dom ville att jag skulle visa min lugg (Ja, jag fick ju nåt ryck idag å klippte lugg. Å luggen blev sne, det blev alltså ingen snelugg, utan en sne lugg -.-' så jag kommer ha luggen uppsatt ett tag framöver :P) så jag skrek väl som om jag blev våldtagen eller nåt =P Men till slut gav som upp ;P Men dom gick hem strax över det, å när jag kom in på rummet hade Mimmi lämnat en liten present till mig, gulligt :) Fick även en ros av Julia, och en av Ellinor ;D

Fabian, Bea, Ellinor, Julia å jag som spelar guitar hero ;P


Haha Anton ser härligt fokuserad ut ;P


Calle å Anton =)


Madde i Freddes första slips xD xD



Anton (lika koncentrerad ;P) å Fabian xD


f.v Mimmi, Calle, Anton, Fabian, Bea, Ellinor å Julia =)


Hehe, mästarna på sing star.. xD


*Mums*




Madde å Myran ^^


Presenterna från Mimmi =)


Första rosen e den jag fick från Ellinor, å den andra fick jag från Julia :D


Så, det va bilderna från ikväll :D Hade jättekul, så tack alla ni som kom! <3 :D
Nu iaf e jag jättetrött, så nu ska jag krypa ner å sova ;D
Godnatt
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0