-

Tja
Idag har varit en chilldag. Har typ suttit å kollat på serier hela dagen ;P Har varit lugnt hemma oxå för Lotta å Erik försvan vid kvart i 2 för Lotta skulle ha konsert, å Erik skulle filma. Å dom kom inte hem förän kl 5. Å Fredde har dragit, han ska till Göteborg. Mamma sjunger i globen. Pappa ligger uppe å sover. Viktor sitter där nere å spelar wow, så det har varit lugnt ;P
Sen kom mormor å Eric som hade varit å lyssnat på Lotta. Å mormor ska såklart direkt påpeka min lugg å säga att den inte passa mig alls. Seriöst, säger hon någonsin någonting snällt till mig???
Iaf så följde jag med dom en bit till tunnelbanan så Dharma fick sig en promenad oxå. När vi kom hem så började hon gnälla massa igen, så efter ett tag dampade jag på henne å drog ner henne på marken å sa åt henne å hålla käften, å guess what!? Hon blev faktiskt tyst :O ;D
Sitter här nu iaf å känner mig elak å mår allmänt dåligt. Men men, Alex kommer över senare, eller jag till henne, å så ska vi kolla film =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0